Jump to content
×
Are you looking for the BariatricPal Store? Go now!

Recommended Posts

So, I officially weigh less than my license says I do. This is the first time in a LONG time that I can say that! Feels good!

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's awesome! I had to get my license updated right after my surgery which included a new picture and everything. That picture will hopefully look very different than reality within a few months and I wasn't sure what to put on my weight so I went ahead and put it about 25 pounds less than I actually was but now I know I should have put much less considering I've already blown by that by almost 50 pounds! Oh well, that picture will be one more reminder of where I was and don't want to return to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

How exciting for y'all!!! Congrats!

For the first time EVS I'm not gonna lie on mine. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can't wait to renew mine...I lied the last time and grossly under-reported my weight (I was 225 ish and said 165) 😐

So now it says 165 and I'm 123 :P July '19 come onnnnnn renewal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

That's funny...The State of Florida does not require weight on the D/L This is the first time that I am hearing of this BUT if they did I'm sure I'd have put another number as well.

Congratulations to all of you on your accomplishments :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Wanda247 said:

That's funny...The State of Florida does not require weight on the D/L This is the first time that I am hearing of this BUT if they did I'm sure I'd have put another number as well.

Congratulations to all of you on your accomplishments :)

right? I loved that when I first moved here. Now I kinda wish they did LOL What part of Florida are you in?

Share this post


Link to post
Share on other sites

59 minutes ago, Avery's Mom said:

right? I loved that when I first moved here. Now I kinda wish they did LOL What part of Florida are you in?

I know right lol. I live in Palm Beach County, south Fl...what about you?

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 minutes ago, Wanda247 said:

I know right lol. I live in Palm Beach County, south Fl...what about you?

north central, Pinellas co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

28 minutes ago, Avery's Mom said:

north central, Pinellas co.

Okay you are on the west coast, it's nice there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I also never heard of a drivers license requiring weight, I’m originally from NY and now NC where we never needed to disclosure that...lol I would have lied too hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, they don't actually put it on the license, at least not in Texas. It's just info embedded in the magnetic strip I guess for when they scan it in for more info on you. For the police I imagine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recent Topics

  • Most popular:

  • Recent Status Updates

    • Krestel

      Today was a really tough day and I turned to food (and a watered down glass of wine). The interesting part was that I felt REALLY full after eating half my go to cheat snack, tortilla chips with cheese. So the GBP is doing its job!
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • Nomorepasta

      Does anyone know how to change specific info on ur profile ex. Surgery date weight etc. ?..
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • Krestel

      The only way I can tell that I'm losing weight is from the scale and my clothes "getting bigger".
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • GreenTealael

      Still Traveling 😥😌😳😂
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • Krestel

      I can now buy clothes in normal stores again. Admittedly the first time when I started trying on clothes, I really had to keep myself calm. Normally trying on clothes causes me to become SOOO depressed that it take weeks just to get over it. Now, I have to keep myself from not wanting to buy everything!
      · 1 reply
      1. AngieBear

        Right?! It’s an amazing, freeing feeling.

  • Trending Topics

  • Together, we have lost...
      lbs
    ×