Jump to content
×
Are you looking for the BariatricPal Store? Go now!

So...Im Ready for the Dating Scene!>



Recommended Posts

Im a little nervous...BUT! Im back out there in the game, looking for someone to have fun. This is taking a lot of courage on my behalf because of how badly I was burned in my last relationship. Im very excited, Im kinda into a guy now and I think he feels the same.

IM WEARING CLOTHES FROM AEROPOSTALE AND RUE21 NOW!!!!YAY! I bought an XL dress at OldNavy where as I wouldnt have been able to find a DRESS to fit me there.....Anyways...

With me moving soon Im not going to settle with one guy or anything, just going on little dates here and there and having a blast now that I have some confidence about myself!

...This is going to be an adventure....but a fun one!

*EDIT* I have bought 2 BIKINIS! YES bikinis, not tankinis, BIKINIS!!!!YES!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jodie!

Ive been wondering about ya.

Glad to see you around.

Congrat's on the bikini thang. Post us a pic in it, please? Us old fat farts need something to get our butts in gear. :biggrin1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jodie how exciting, I can't wait also to get back dating............and feeling more better about myself..........so do you have any dates planned yet.

BTW, I am Fiona 5 weeks post-op!!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knock em dead Jodie! Woot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACTUALLY!!..........Im kinda interested in this guy and Im gonna go out with him this weekend. Hes super hot! lol! TALL! Blond hair Blue eyes, tan..........the works...............THE BEST PART! HIS COUSIN HAS HAD LAP-BAND!!!! SO HE KNOWS ABOUT IT, NOT TO MENTION THAT HES TOTAL SENSITIVE TO THE FACT THAT IM OVERWEIGHT! Sorry, I got excited! lol! Hes a blast and fun to talk to. I spoke with him Tuesday night until midnight just about nothings, just having a conversation......................................Hes pretty awesome, Im waiting on some signs to see if he likes me too....Either way I can still have some fun before I move

Share this post


Link to post
Share on other sites

I weigh 204lbs but i dunno how to post pics so maybe Ill make anothe myspace one day, and give yall the url

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recent Topics

  • Most popular:

  • Recent Status Updates

    • SabrinaGoddess

      Banded in 2009; Unbanded 2012
      Lived life 2012-2019 struggling with weight again and massive depression
      The decision to have Gastric Sleeve made Oct. 17th, 2019
      Contacted my doc for inital consultation (Oct 30th)
      Self Pay
      Here we go....finally getting back to ME
      Created a new blog to journal ALL of my thoughts and progresses
      www.SabrinaGoddess.com
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • ms.sss

      So my surgery anniversary date is on the 24th of this month, but I had my 1-year follow up early with my surgeon this morning (I have another 1-year followup at the hospital on Monday to get my bloodwork and labs done).
      Anyhoo...my surgeon was very pleased with my results (and so where the office staff apparently, because 3 of the front desk ladies came by my exam room to give me props/high fives/generally gawk at me).
      But get this: he asked if I would be willing to come in for a future photoshoot so that I could be on a poster! And I was all, ummmm....no thanks, LOL.
      · 2 replies
      1. SabrinaGoddess

        Why? You worked hard! You can do it!

      2. ms.sss

        I guess I could, but the idea of being out there for all to see just skeeves me out! Nope, not for me ;)

    • Krestel

      Today was a really tough day and I turned to food (and a watered down glass of wine). The interesting part was that I felt REALLY full after eating half my go to cheat snack, tortilla chips with cheese. So the GBP is doing its job!
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • Nomorepasta

      Does anyone know how to change specific info on ur profile ex. Surgery date weight etc. ?..
      · 0 replies
      1. This update has no replies.
    • Krestel

      The only way I can tell that I'm losing weight is from the scale and my clothes "getting bigger".
      · 1 reply
      1. nenes78

        When logged in, click on your username up top then choose my surgery, from there choose your option on the left menu. Or click the link https://www.bariatricpal.com/patients/portal/?do=progress

  • Trending Topics

  • Together, we have lost...
      lbs
    ×