June 7, 201412 yr Author Hi yaw!!! Anyone from Tennessee?! Me!!! I was beginning to think I was the only one lol
June 8, 201412 yr Author Hi yaw!!! Anyone from Tennessee?! I'm in middle tennesseeThat's where I'll be going for my surgery ))
June 8, 201412 yr Hi yaw!!! Anyone from Tennessee?! I'm in middle tennesseeThat's where I'll be going for my surgery ))I had mine done at Vanderbilt December 23rf
June 8, 201412 yr Hi yaw!!! Anyone from Tennessee?! I'm in middle tennesseeThat's where I'll be going for my surgery ))I had mine done at Vanderbilt December 23rfThey will take good care of you dr Melvin was my surgeon.
June 8, 201412 yr Author Hi yaw!!! Anyone from Tennessee?! I'm in middle tennesseeThat's where I'll be going for my surgery ))I had mine done at Vanderbilt December 23rfThey will take good care of you dr Melvin was my surgeon.I am seeing a Dr. Kent at the Cumberland bariatrics institute.
June 8, 201412 yr I'm in South Pittsburg, TN. It's between Chattanooga and Manchester. I had my surgery Jan 31 in Mexico. (No insurance coverage for wls.)
June 9, 201412 yr Author I'm in South Pittsburg, TN. It's between Chattanooga and Manchester. I had my surgery Jan 31 in Mexico. (No insurance coverage for wls.) I can't afford to go to Mexico . I have been getting emails like crazy from different bariatric practices from there.
June 10, 201412 yr Author We need to get together! I'm in Nashville! I go in July to the seminar in Lebanon. I'm all the way in west tn. It's lonely on this side of the state lol
June 16, 201412 yr Hi, Im Amanda, from Hendersonville, TN (20 miles North of Nashville) Sleeved Dec 17, 2013, Centennial Medical Center with Dr. Dyer I am in search for a WL buddy!
July 9, 201412 yr I'm from Murfreesboro tn. Just wating on insurance approval.. Edited July 9, 201412 yr by southern_sweetie
Hi yaw!!! Anyone from Tennessee?!