Jump to content

Hello! Welcome to the Largest Bariatric Surgery Community Online!

Welcome to BariatricPal.com, the largest weight loss surgery social network in the world! Our goal is to provide a unique platform for patients and potential patients alike that enables you to make informed choices involving your surgery decisions as well as providing you the support you need to meet your goals. Sign up now to access exclusive member features!

Join our community. It's free!

Banda Gastrica En Español

8681
Views
Started by pinchemayko, Jul 21, 2006 1:46 AM
23 replies to this topic
23 replies to this topic

pinchemayko

Newbie

• Surgery: LAP-BAND
Posted July 21, 2006 - 1:46 AM

Hola Creo, Que Es Importante, Tener La Opcion De Discutir Algo En Español, Digo, Si Lo Aprueban...

Bueno, En Este Espacio Nuevo Podremos Discutir, Como Nos Sentiimos, Que Sentimos, Que Cuidados Tomar, Y Como Evitar Las Molestias, De Este Tratamiento Que Voluntariamente Decidimos Tomar, La Solucion Total, A Un Problema Recurrente...

Bienvenido A Bordo.

Mvpo8961

Flying High

Posted July 25, 2006 - 9:17 AM

No hablo espanol. Wanted to say WELCOME.

Myra

pinchemayko

Newbie

Posted July 25, 2006 - 1:09 PM

gracias, I can speak, read and write english well, its just that sometimes, it is better to explain in spanish, thank for the welcome, And i hope you achieve all your Goals...

j_war06

Aspiring Evangelist

• My Blogs
Posted July 25, 2006 - 1:49 PM

Yo creo que este es un muy buena idea!!!! Pero, mas personas con la banda no hablan espanol pero ellos fueron a Mexico para la surgecia!!!!LOL!!! Es muy comica, si? Puedo hablo en espanol muy bueno para la chica blanca (gringa) si?

pinchemayko

Newbie

Posted July 25, 2006 - 3:41 PM

Hey, Que Bien, Como Vas, Como Te Has Sentido Cuanto Has Bajado, Pon Fotos De Antes Y Despues... Yo Empece Hace Poco.

pinkpanther06

Novice

Posted July 25, 2006 - 4:30 PM

Hola, se me hace una excelente idea abrir un espacio en español para aquellos que ya estan operados de la banda. Muchos de aca de estados unidos han sido operados en mexico, por lo que he visto en los "postings". Se que no hablan español, pero seria una excelente idea crear un espacio como este.... saludos desde Texas....

P.S. I speak excellent both english and spanish....

Dody

Account Suspended

Posted July 25, 2006 - 4:39 PM

If everyone speaks perfect English why aren't we speaking it? I took Spanish in high school but have forgotten more than I learned. Why communicate on the forum in Spanish if you speak perfect English. :confused:

DonnaB

Diamond In The Rough

• My Blogs
Posted July 25, 2006 - 9:24 PM

Ululación. Usted tiene ediciones serias de la superioridad. Consiga la ayuda. LOL!

hootiebelle

Expert Member

Posted July 25, 2006 - 9:58 PM

¡Pienso que es grande que la gente puede fijar en español puesto que a tales grandes doctores mexicanos han congregado tan muchos de nosotros!!! ¡No hablo español sino que deseo que lo hice!!! Me congregaron en Puerto Vallarta 6-12 y he sido muy feliz con mi experiencia

j_war06

Aspiring Evangelist

• My Blogs
Posted July 26, 2006 - 3:54 PM

If everyone speaks perfect English why aren't we speaking it? I took Spanish in high school but have forgotten more than I learned. Why communicate on the forum in Spanish if you speak perfect English. :P

Porque es muy divertida hablar en espanol y es buen practica para los gentes que quieren aprender espanol para tienen las surgecias en Mexico.

*Because its very fun to speak in Spanish and its good practice for the people that want to learn spanish in order to have their surgeries in Mexico.*:huggie:
But I understand why it is kinda weird to speak in another language when you speak English, but if its not your first language, although you may speak it perfectly its very hard sometimes to communicate with others....so sometimes its easier to use 2 languages to communicate instead of just one.....

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Featured Surgeons

Recent Topics

Recent Status Updates

View All Updates